2015. március 7., szombat

A kezdés

Sziasztok!


Mindenkit sok szeretettel üdvözlök!

Nagyon régóta tervezem, hogy elkezdek egy blogot ami első sorban nekem egy hobbi másod sorban nektek segítség lehet (még nekem is az). :)
Azért gondoltam arra, hogy az interneten keresztül írnék adott esetben másoknak, vagy akár csak magamnak mert szeretném megosztani a tapasztalataimat és szeretnék segíteni azoknak akik csak most kezdenek barátkozni a konyhával.
Örülnék ha ez a blog nem csak arról szólna, hogy én miket tudok, hanem ha ti is írnátok nekem arról, hogy ti mit tudtok, hogy esetleg a ti rántottátok mitől lesz különlegesebb mint másoké.
Én 16 éves korom óta rendszeresen tevékenykedek a konyhában és napról-napra, hónapról-hónapra egyre jobban megszerettem azt. Természetesen én sem úgy születtem, hogy tudtam mi az a rántás vagy éppen a blansírozás de nem is az a lényeg, hogy házi tündérként tudjuk ezeket, viszont annál fontosabb, hogy mitől lehet a rántott hús mindig olyan finom ropogós és igen is mi is készíthetünk festői szépségű kreálmányokat a tányérokon, ha szeretnénk.
Eltelt bő 8 év és még mindig imádom a sütést-főzést, ezért el is kezdtem egy cukrász tanfolyamot idén, mivel a főiskolán is volt gasztro órám ezért nagyon jól tudom hasznosítani a tudásomat itt is.
Természetesen nagyon messze vagyok attól, hogy mindent jól csináljak és mindig minden jól sikerüljön, de nem is baj a legnagyobb kritikusaim a családom és nekik 98%-ban mindig ízlik az amit készítek és nekem egyenlőre ez az elsődleges. Nekem az otthon a konyha és én vagyok a Chef benne. Szeretném ha minden kezdő háziasszony vagy lány vagy csak ételimádó így érezné magát a konyhájában és sikerélménye lenne.


Nagyon sok sikert és kitartást kívánok mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése