2015. április 21., kedd

Ujra?

Sziasztok!
Aki olvassa a blogot es erdeklodik iranta attol elnezest szeretnek kerni, hogy igy eltuntem. Most is epp a suliban ulok es varom, hogy a tanar betoppanjon es izgalmas vetkozesek es oltozkodesek kezdodjenek. Nem kell termeszetesen felreerteni, csak a munkaruhak probajarol van szo. Szerintem nagyon izgalmas. Lehet valasztani, hogy ki milyet szeretne sajnos a szin az adott (feher) de a nadragban van valasztasi lehetoseg ugyanis van a sima feher vagy a kockas fekete-szurke-feher valtozat. En meg nem dontottem, hogy melyiket is szeretnem de lehet, hogy divatozok egyet.
Nagyon sok minden tortent velem az utolso bejegyzesem ota nem is tudom hol kezdjem.
Elkezdtem edzeni es eletmodot valtoztattam. Habar ez eros tulzas ugyanis meg nem valtozott meg az etrendem teljesen de kitartas ido es akaratero kell hozza. Nagyon nehez nem elkeszitenem a kedvenc sutimet vagy nem belenyalni a jo kis baconos reggelibe, de meg igy is buszken kijelenthetem, hogy megcsinaltam eletem elso madartejet. Persze csak picit kostoltam, hogy megse csaljak de muszaj voltam. Istenire sikerult ugy nezett ki ahogy az a nagy konyvben le van irva es kb. 15perc alatt elkeszult. Ezzel szemben az elso pogacsam tragedia lett de nembaj ez biztat arra, hogy legkozelebb mar egy sajat recepttel keszitsem azt. Ha sikerult megtalalni a tokeleteset akkor szolok, de ha ti tudtok egy nagyon jo pogacsa receptet leirhatjatok ide is van emailen is elkuldhetitek.
Na mar most emlitettem a nagy atalakulasomat ez azzal jar, higy rendszeresen  es egeszsegesen etkezzek. Par receptet szeretnek veletek majd megosztani es a tapasztalataimat is leirom majd nektek.
Nemtudom, hogy fog sikerulni a cukrasz suli mellett de eros leszek es kitarto.
Milyen receptekre vagy tippekre lennetek kivancsiak?
Szep estet nektek

Xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése